2014. február 1., szombat

Hegedű és tea avagy egy nap Sherlock Holmes- al













Hétvégente ha szerencsém van, kilenckor ébredek. Feltéve, ha valaki nem kelt fel, hogy felrobbant a nappali vagy lángokban áll fürdőszoba.
Sherlockot többnyire nem találom magam mellett, mert már hajnalban talpon van. Felkelés után csókot nyomok az én detektívem arcára, amit csak  egy mosollyal vesz tudomásul, de mit tegyek, én ilyen romantikus alkat vagyok. Nagy sikerként könyvelem el, ha a tej keresése közben nem találok emberi szerveket a hűtőben. Sherlock nem reggelizik, már nem vitatkozom vele. Felöltözöm és bevásárló kör útra indulok. Néha megesik, hogy önként velem jön a boltba. Efféle alkalmakkor a gumicukornál kezdjük és a jégkrémeknél folytatjuk a kóválygást. Az édesség az ő vágyai közé tartozik. Nem hiába rokonok Mycroftal. Erőfeszítések árán, eltuszkolom a többi termék felé, mint a liszt, cukor és hasonlók. A pénztárnál való fizetéskor az eladók azt hihetik, legalább három gyerek vár minket otthon a nassolnivalók mennyiségét elnézve. Mostanában segít haza cipelni a szatyrokat. Mióta együtt vagyunk azóta figyelmes, sokkal kedvesebb mint régen. Mégis csak képes a fejlődésre, az ő szavaival élve. Hazaérve nekilátok főzni ami nem könnyű feladat a sok kísérlet edény és vegyszerek közelében. Tehát először pakolok. Sherlock ha csendben ül a szobában  tudom hogy a netet böngészi. Ha ideges járkálásba kezd, nincs új ügy. Ha örömtáncokat kezd lejteni, az új esetet jelent. Az ebéd elkészültével ráveszem, hogy egyen velem. Nem mindig sikerül. Étkezés után mosogatás, majd pihenés a nappaliban. Ilyenkor hegedül nekem, általában valamelyik saját szerzeményét, és én a felhők között lebegek. Az öt órai teánkat a fotelekben ülve fogyasztjuk el. Utána kezelésbe veszi a gumicukor adagját és legtöbbször engem is megetet vele. Este Sherlock a híreket és a reklámokat kommentálja szünet nélkül a tévében. Amikor megunom a zuhany alá vezényelem. Ehhez szükséges, hogy előtte meztelenül flangáljak, csak így hajlandó velem jönni. Még jó, hogy írásban nem rögzítettük. Azóta, hogy együtt tusolunk csökkent a víz számla, amit egyikünk sem ellenez. Ágyba bújás után, ha van kedvünk, meglepjük egymást egy kis kényeztetéssel.

Mi ilyen kapcsolatban élünk és boldogok vagyunk.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Na azért csak ideértem! Kissé késve, ami, ha azt vesszük, hogy a csillámvélemények örzőtündére is volnék, kötelességmulasztásnak minösül. Vagyis majdnem.
    Fenntartom, hogy változatlanul munyin cuki vagy, ez a szösszeneted legalábbis egészen biztosan. A többi történetedet nem olvastam, szóval, csak erről tudok teljes biztonsággal nyilatkozni.
    Nagyon tetszik ez a nyugodt hétköznapok, a meghittség, hogy még ez a lökött galambpár is békésen megfér egymás mellett, de.
    Sajnos van de.
    A tördelés.
    A karakterhűség nagyjából helyén van, ebbe nem is mennék bele, hiszen kevésszer látjuk Sherlockot hétköznapjain, bár ami fura, hogy az eredeti novellákban igen, és ez kicsit olyan volt, mintha összemostad volna a kettőt. Jó, az egész harmadik évad úgy fest, na, de nem ez a lényeg.
    Visszatérve, ez így túl egybe van. Az enter jó barát, használd nyugodtan, nemcsak átláthatóbbá teszi a szöveget, de nyomatékot is adhat. Persze utána nézd át a blogspotos formációt is, mert ez az átok szereti tönkrecseszni.
    A vesszőkbe nem kötök bele, azokkal én is állandó háborút folytatok, elgépelést se vettem észre.
    Kicsit így tömény, és nincs nagyon kifejtve, de ettől függetlenül domestic és ez halál aranyos.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy elolvastad és hogy írtál! Igen, tudom, hogy összefolyt, majd igyekszem megfogadni a tanácsod. Örülök, hogy ennyire aranyosnak találtad!

    VálaszTörlés