2014. február 22., szombat

Mikor, hol és hogyan?






Ebben a történetben Sherlock nagy gondban van.



Sherlock fel-alá járkált a nappaliban. Fogalma sem volt hogyan kezdjen hozzá. Már egy hete lapult az éjjeliszekrénye fiókjában az eljegyzési gyűrű amit Jane-nek akart adni. Tudta, hogy a barátnője romantikus beállítottságú, így valami ehhez illő lánykérést tervezett.
Arra gondolt, megkéri Mrs Hudsont, segítsen neki megszervezni a dolgot, de aztán elvette az ötletet. Ő csak egy ostoba vénasszony két férjjel és rakás szeretővel, ugyan mit tudhat a romantikáról? Ekkor léptek haladtak felfelé a lépcsőn. Greg Lestrade volt az.

- Sherlock csak azért jöttem, hogy mire jutottál a megfojtott nő ügyében?
- A szeretője a hunyó, tartóztasd le. Pofon egyszerű volt megoldani nem is tudom, hogy nem vettétek észre a rúzsnyomot a fickó lakásában a poháron. De most jó, hogy jöttél. A segítségedet szeretném kérni.
- Te az enyémet? Éspedig?
- Te már kérted meg valaki kezét.
- Csak nem azt akarod mondani, hogy...?
- Nyilvánvaló. Kérlek segíts.
- Hát hadd gratuláljak! Sosem gondoltam volna, hogy egy napon megnősülsz!
- Inkább azt mond meg te, hogy csinálnád!
- Én annak idején elvittem egy gyertyafényes vacsorára Abbyt a kedvenc kis bisztrónkba, és ott az étteremben kértem meg.
- Ennyire egyszerű lenne?
- Igen. Jöjjön szívből, Jane pedig nem szeret flancolni, biztosan nem mondana nemet egy hasonlóra.
- Akkor már tudom mit teszek. Köszönöm Lestrade!

Miután Greg elment, Sherlock asztalt foglalt Angelónál este nyolcra. Hét órakor jött haza Jane a munkából.
- Szia, megjöttem!
- Nyolcra asztalunk van Angelónál, úgy készülj!
- Látom, megint előre terveztél.
Oh, Jane ha tudnád...

Egy óra múlva az étteremben voltak.  A mai kivételes alkalomból megfeleztek egy pizzát.
- Jane szeretnék valamit kérdezni.
Ekkor a torkára forrt a szó. Nem bírta tovább mondani. Jane pedig éppen a pizzájával volt lefoglalva, így csak öt perc elteltével szólalt meg.
- Mit is akartál kérdezni, Sherlock?
- Ne törődj vele, már nem aktuális.
Ennyit a romantikus vacsora közbeni kéz megkérésről. Még megpróbálja odahaza, ott talán képes lesz bármit is kinyögni. A Baker Streeten Jane bevetődött az ágyba, Sherlock pedig elment tusolni. Mikor visszament szívesen szeretkezett volna, de a doktornő már édes álomban szuszogott. Végképp ugrott a  aznapra a szex az, eljegyzésről nem is beszélve.

Másnap reggel csókkal ébresztette, közben észrevétlenül az ujjára húzta az arany karikát. Jane álmosan nyöszörgött, majd felkelt és kinyújtotta a karjait. Abban a pillanatban meglátta a gyűrűt és akkorát sikkantott, hogy Sherlock összerezzent.
- Jane Watson, hozzám jössz feleségül?
- Igen, Sherlock igen!
- És ha tévedsz és úgy jársz, mint én, mikor azt hittem, sosem leszek szerelmes?
- Te vagy az egyetlen tanácsadó detektív a világon?
- Igen.
- Akkor csókolj meg újra, mert nincs tévedés!
Az ég tudja, meddig állhattak ott egymást csókolva. Odaadóbban, mint valaha. Hiszen nemsokára elindulnak a közös úton, mint férj és feleség.
- Elképzelem, milyen képet vág majd Mycroft, amikor megtudja. 
- Biztos vagyok benne, hogy a képére fagy majd a vigyor a drága bátyámnak.

Azzal egymást átölelve kiballagtak a nappaliba megkezdeni a napot.

2 megjegyzés:

  1. Istenkém az égben :3333 Mindig kitalálod mi kell a lelkivilágomnak :)
    Ez a történet most annyira jól esett a kis szivemnek, hogy csokimázas-epres-habos tortában fetrengek. :33
    Köszönöm, hogy olvashattam! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, hogy öleljelek agyon! :)
    Nekem is nagyon tetszik ahogy Sherlock próbálkozik. :3
    Én köszönöm, hogy elolvastad! :)

    VálaszTörlés