2014. február 14., péntek

Életszerű mozdulások






Jim újabb extravagáns dologgal huzakodik elő, amitől Jane hajszálai igencsak égnek állnak. :)






Jane a konyhában volt és reggelit készített. Az éjszakát Jimnél töltötte, mivel Sherlock tegnap este azzal az egyszerű indokkal lerázta, hogy gondolkoznia kell.
Doktornőnk ilyenkor mindig megtalálta az ideális személyt aki tárt karokkal várta, és jól esett valakivel összebújni még szex nélkül is, bár ezt Moriarty mellett nehéz volt kivitelezni. Jim hátulról átkarolta a derekát és a nyakába csókolt.

- Gondolkoztál már rajta, hogy milyen nevet adjunk az első gyerekünknek?
- Neked meg mi bajod van?- kérdezte elhűlve a nő.
- Komolyan Jane, mostanában egyre többször gondolkozok ilyesmin.
- Hát akkor, ezt gyorsan verd ki a fejedből! Tudomásom szerint, még mindig Sherlock-al élek, és nem veled.
- Pont itt a baj! A kis gazdádnak csak arra kellesz, hogy megold vele az ügyeket és kiszórakozza magát rajtad, mikor rájön a kangörcs. Vele ellentétben nekem terveim vannak veled!
- És szerinted, hogy működne ez az egész?
- Egyszerűbben, mint hinnéd! Elhagynád a kis detektívedet, ide költöznél hozzám, én feleségül vennélek és neki is láthatnánk a babagyártó programnak! Mellesleg támogatnám, hogy feladd az ostoba praxisodat is, van elég pénzem, hogy téged is eltartsalak majd a srácokkal.
- Milyen életük lenne azoknak a szerencsétlen kölyköknek? Az anyjuk egész nap itthon ül és főz, az apjuk a világ legnagyobb gengsztere, és szinte minden nap megfordul itt valamelyik rossz arcú embered!
- Ha itt lennétek nem hoznám haza a munkát. A porontyoknak pedig nem kell tudnia, hogy miből élünk.
- Mégis hány gyereket akarnál?
- Kettőt, hármat. Még nem döntöttem el.
- Sherlock és köztem sem jött még szóba a gyerek, nemhogy veled!
- Ebből is láthatod, hogy én mennyivel előrébb tartok, mint ő. Csak annyit kérek, hogy gondolkozz el rajta! Ennek jegyében pedig, óriási ötletem van, hogyan győzzelek meg!

Kézen fogta Janet, és elkezdte húzni a hálószoba felé.








2 megjegyzés:

  1. Óóh Jim és a gyerekek :) Furi elképzelni egy bűnözőzsenit gyerekkel a kezében, de persze nem lehetetlen. :)
    Imádtam, mint a többit! Csak így tovább <3 ! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Tudom hogy karakter idegen a történet, de ezt direkt ilyenre terveztem.
    A jövőben olvashatsz még a kettőjük kapcsolatáról! :)

    VálaszTörlés