2014. március 7., péntek

Ostoba babona






Jane megint Moriarty-nál tölt egy napot, ezuttal péntek 13-án. A doktornő megpróbálja meggyőzni a bűnöző zsenit, hogy a mai nap legyen nagyon óvatos. Jim nem hisz a babonákban. És, hogy kinek lesz igaza a balszerencsés napot illetően, a történetből kiderül.



Jane egy lópatkót akasztott fel Jim lakásának ajtója fölé.

- Jenny drágám, ezt azért csinálod, hogy a patkó megőrizze a boldogságunkat?
- Jókor vagy a humorodnál. Pont ma amikor senki nincs biztonságban. Tudod milyen nap van ma? Péntek! Péntek 13!
- Nehogy azt mondd, hogy te hiszel ebben a hülyeségben!
- Én hiszek! Elég baj, hogy te nem! De majd tanulsz a saját károdon!

Jim ezt egy hümmögéssel elintézte.

- Ki kellene írni az ajtóra, hogy ma ha valaki ide jön csengessen, ne kopogjon.
- Miért ne kopoghatnának?
- Azért, mert péntek 13-án kopogni egy házban ahol három szoba van, egy ismeretlen ismerős fogának kihullását jelenti.
- Sosem gondoltam volna, hogy te ilyen babonás vagy! Mitől félsz? Szellemektől? Lidércektől? Boszorkányoktól?
- Ne idézd a gonosz Jim, ne idézd!
- Inkább téged szeretnélek beidézni az ágyba.
- Nem volt elég a tegnap esti három menet?
- Mr. Szex vagyok cicus, azt hittem tudod. Na, gyere csak szépen ide!

Ledöntötte a kanapéra és csókolni kezdte. Talán tovább is mennek, ha valaki nem kopog az ajtón. Sebastian Moran volt az, Moriarty jobb keze és legveszedelmesebb embere. A szája elé tartott kézzel lépett be.

- Isten bizony Főnök, a fogaim félperccel ezelőtt rendben voltak.- mondta a bérgyilkos.
- Maga kopogott azon az ajtón?
- Nem a fogammal kopogtam, asszonyom.
- Látod Jim? Én megmondtam!
- Remélem, elég nyomós okod van, hogy csak így ránk törted az ajtót!
- Főnök, Tonyt ma lelőtték egy tűzharcba!
- A rohad életbe! Tüntessétek el, mielőtt valaki ránk fogja, hogy mi nyírtuk ki!
- Igenis, Főnök értettem!

Miután Moran elviharzott, Jane és Jim ott folytatták ahol abba hagyták. Délután óriási robajra ébredtek. A nappali közepén, a plafonról leszakadt kristálycsillár millió darabban hevert. A nap folyamán még lángra kapott a kenyérpirító, a kádból kifolyt víz elárasztotta a fürdőszobát és az esti együtt alvás reménysége is távozott, amikor az ágy összedőlt alattuk.
Moriarty egy életre megtanulta, hogy nem is olyan ostobaság ez a babona.

2 megjegyzés:

  1. Ez jóó, ez nagyon nagyon jó :) Megnevettettél :)) Csak így tovább!
    Köszönöm, hogy olvashattam! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog vagyok, hogy sikerült megnevettetnem téged! :))
    Köszönöm, hogy elolvastad! :)

    VálaszTörlés