2014. január 11., szombat

Baráti szívesség



Figyelmeztetés: erotikus tartalom


Jane dideregve rontott be az ajtón. Odakint szakadt a hó. Megint egy rosszul sikerült randi. Nagyon belefáradt már az ilyenekbe. Mostanság csak olyan pasik hívogatták akikkel még lefeküdni sem volt érdemes, nem hogy komoly kapcsolatot kialakítani. A szex hiánya is idegessé tette. Sosem volt egy kéjvágyó nőstény, de neki is vannak igényei. A másik dolog ami az agyára ment, Sherlock volt. Az őrület határán állt, ahányszor csak elhaladt előtte egy szál törülközőben. Ilyenkor nem tudta levenni a szemét a detektív félmeztelen testéről. Kívánta Sherlockot, nem is akárhogy. Nem tudta, mit kezdjen a helyzettel. Gondolt már arra is, hogy megemlíti neki a dolgot, de biztosra vette, hogy Sherlock elzavarná vagy elkezdene vele ordibálni. Ő mint az aszexualitás mintaképe biztosan elküldené a fenébe, arról nem beszélve, hogy  elásná magát előtte. 
A nappaliban Sherlock éppen hegedült. A kandallóban barátságosan égett a tűz, félhomály ereszkedett a szobára. Amint Jane belépett, abba hagyta a játékot és felé fordult.
- Látom rossz estéd volt.
- El sem tudod képzelni! Az étterem lepra hely, a pasi úgy hülye ahogy van, és a tetejébe még, azt hittem ott fagyok meg mire fogtam egy taxit! Mára elegem van! Bár fogalmam nincs, miért mondom el ezt neked. Na mindegy, veszek egy forró fürdőt.
A fürdőszobában megengedte a kádat meleg vízzel, fürdősót és habfürdőt öntött bele. Gyertyákat hozott a szobájából, a kád szélére helyezte őket, majd meggyújtotta.
Kibújt a ruháiból a vízbe lépett. Hagyta, hogy átjárja a forróság és becsukta a szemét. Már az álom és az ébrenlét tengerének hullámai között úszott, mikor egy erős tenyér a szájára tapadt. Kipattantak a szemei és Sherlockot látta maga felett. Szabályosan elfeküdt a meztelen testével az övén miközben farkasszemet néztek.
- Ne sikíts! Nem lenne jó, ha Mrs. Hudson ránk nyitna.- mondta miközben levette a kezét a nő ajkairól.
- Sherlock, mi a jó büdös francot csinálsz itt?!
- Boldoggá akarlak tenni. Már egy ideje figyellek és nem tudtam nem észrevenni, hogy mennyire kívánsz. Régen voltál férfival és emiatt nagyon feszült vagy mostanában. Ezért most én lépek. Tekintsd ezt úgy, hogy két barát kisegíti egymást.


Jane-nek még válaszolni sem volt ideje, mert Sherlock gyengéd csókokkal kényeztette a nyakát, és haladt egyre lejjebb, a mellére majd hasára. Úgy érezte, mindjárt az eszét veszti. Megragadta a férfi vállait és magára rántotta. Sherlock most már a száját csókolta és finoman játszott a mellbimbóival. A keze végigvándorolt a keskeny csípőn, majd megpihent a formás combokon. Nem váratott sokat a behatolással sem, amit Jane kéjes nyögéssel fogadott. Óvatosan mozgott benne, aztán egyre gyorsabban. Nemsokára kettőjük lihegésétől, sóhajaiktól és csókjaiktól vízhagzott a helység miközben a kádban lassan már egy csepp víz sem maradt. Hagyta Janet a csúcsra jutni, utána ő maga is elélvezett. Sosem hitte, hogy ilyen végtelen öröm forrása lehet egy nő. 
Jane az sem tudta hol van. Élete egyik legintenzívebb orgazmusát élte át. Oda bújt Sherlockhoz. Amaz azonban felállt és felsegítette őt is.
- Gyere, mielőtt mind a ketten megfázunk. Az összes víz a padlón van.
- Jézusom! Még azt is fel kell törölni!
- Én majd megcsinálom, de előbb menjünk be a szobába.
A karjába kapta Janet és bevitte a szobájába, az ágyba fektette és betakarta. Magára vette a kék köntösét és kiment. A doktornő nem akarta elhinni, hogy tényleg együtt volt Sherlock-kal. Vajon igazat mondott azzal, hogy csak miatta tette meg? Ezen gondolkozott mikor észrevette, hogy Sherlock már mellé is bújt. A karjára vonta és megcsókolta.
- Most már jól vagy?
- Hogy kérdezhetsz ilyesmit? Ez fantasztikus volt, Sherlock! De tényleg miattam tetted?
- Persze, hogy miattad! Régen láttam már, hogy közelemben majd fel robbansz a vágytól és mindig azzal vagy, hogy érzelmek nélküli gép vagyok. Beakartam bizonyítani, hogy tudok érzelmeket kicsikarni magamból a kedvedért. Viszont örülnék ha máskor te kezdeményeznél, ha huncutkodni akarsz.
- Úgy lesz ígérem, bár nekem olyan furcsa ez az egész.
- Miért? Minden marad a régiben, csak néha szexelünk egymással.
- Hát ez az! Lefeküdtél velem és úgy teszel mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne! Attól eltérően tudom, hogy neked is jó volt. Ugye én voltam az első nő akivel...?
- Valamit rosszul csináltam?
- Nem, dehogy mindent nagyon jól csináltál, csak megéreztem, hogy én vagyok az első.
- A megérzéseidet ezentúl alkalmazhatnád akkor is mikor megoldjuk az ügyeket. Sosem hittem ebben a női megérzés dologban, de most is bevált, szóval használhatnád többször.
- Hát, majd meglátjuk!

Egymás karjaiban aludtak el.

2 megjegyzés:

  1. *sziszegősen nevet ami mostanában a szokásává vált ha valami olyasmivel találkozik, ami tetszik neki* Szuper. Tetszik. Még. :D
    Bár még mindig furinak találom a fem!John-t, főleg ilyen... intim helyzetben (hiába, ízig-vérig slah fan vagyok), de igenis tetszik. :) Szóval kérek még, mert rákaptam, mint róka a tyúkokra. :3

    VálaszTörlés
  2. Ugye tudod, hogy most gondolatban megöleltelek? :D Kimondhatatlanul boldoggá tesz, hogy ilyen jó lett a fogadtatás! :) Ígérem, lesznek még hasonlók a jövőben! :3

    VálaszTörlés