2013. november 30., szombat

Egy új élet kezdete ( 3. fejezet)





Másnap reggel a ház előtt várt az autó. A sofőr buzgón vette ki a kezemből a csomagokat. Az odafelé vezető úton végig az járt a fejemben, mi lesz ha Moriarty megtalál.Hogyha rájön, hogy Sherlock a gyerekem apja, biztos, hogy helyben öl meg. Ezekkel a gondolatokkal haladtam az új otthonom felé.

Az új lakás tényleg nagyon kellemesnek bizonyult. Mikor beléptem furcsa, családias érzés lett úrrá rajtam. Nekem csak annyi dolgom volt, hogy a ruháimat a szekrényekbe rakjam, mert mindenem megvolt. Mycroft még a hűtőt is telepakoltatta. Mivel szombat volt, így dolgozni sem kellett mennem. Amint végeztem  minden hely kihasználásával , belevetettem magam az egyik fotelbe a nappaliban egy könyvel. Ezen mód töltöttem el a délelőttöt. Egy óra felé nekiálltam rizottót főzni, mivel már nagyon megéheztem. Ebéd után ledőltem egy kicsit a kanapéra és el is nyomott az álom. Jóval később ébredtem fel. Csináltam egy szendvicset és megnéztem a Doctor Who legújabb epizódját. Nagyon jól esett az ez után következő hosszú, meleg zuhany, amit vettem. Ezt követően ágyba bújtam és olvastam még egy kicsit.

Hétfőn munka után elmentem a Tescoba venni néhány apróságot. Hiába volt meg mindenem, rám jött a vásárolhatnék. A sorok között kóricálva iszonyúan megkívántam a savanyú uborkát. Mindjárt vettem három üveggel.  Amint hazaértem, neki is láttam. Már csak egy darab volt a megbontott palackban mikor csöngettek. Uborkával a kezemben nyitottam ajtót. Megkönnyebbülten láttam, hogy Mycroft áll a bejáratnál, nem Jim Moriarty.

- Jó estét, Jane! Látom kívánós.- nézett derülten a kezemben lévő savanyúságra.
- Maga aztán ért hozzá, hogyan kell bókolni egy nőnek!
- Elnézést kérek, ha megbántottam.
- Semmi gond,tökéletes igaza van.- vigyorodtam el. Talán most először Sherlock halála óta.
- Bemehetek?
- Ó, hogyne!
A nappaliban foglalt helyet az egyik fotelben.
- Csak tudni akartam, hogy érzi magát az új helyen.
- Nagyon jól, örökké hálás leszek ezért magának.
- Ne köszönjön semmit! Az országunk érdeke, hogy Moriarty végre rács mögött legyen, de ön különösen veszélyeztetett most, hogy várandós. Jim rögeszmés, Sherlock bolondja lett,  az ő gyerekét ellenségnek titulálná és nem nyugodna még vele is nem végez. Ezért vigyázzon az új ismerőseivel. Nem tudhatjuk mikor tér vissza, másokat is felhasználva. Nem ez lenne az első eset.
- Ne is emlegesse! Még élek nem felejtem el, mikor elrabolt a Fekete Lótusz. Tud már valamit róla?
- Még semmit, de ne izguljon. Amint információm van, értesítem. Nekem mennem kell, jó éjt, Jane!
- Jó éjt, Mycroft!

Becsuktam utána az ajtót, és csak reménykedtem, hogy itt valóban nem fog rám találni a világ legnagyobb bűnöző zsenije.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése